marienylund

Lördag

Kategori: Laban

Min dag började med att klockan ringde 06.45 och då var det dags att gå upp. Halsen gjorde jätte ont, huvudet kändes som att det skulle sprängas. Shit vilken toppen morgon tänkte jag men detvar bara att göra sig i ordning för att vara på jobbet 09.00. Väl på jobbet drack jag två koppar varm choklad och halsen blev bättre. Dagen gick jätte fort och helt plötsligt var klockan 16.00 och det var dagd att stänga. Direkt efter jobbet var det brottom utytlig stallet för att rida Laban. Mamma var snäll och mockade åt mig för ca 18.30 ska jag och Marcus hem till hans syster och hennes manför kräftskiva. 
 
Laban var väldigt pigg idag och tyckte att vi skulle springa fort hela tiden. Och om han inte fårdet så slänger han med huvudet för att tydligt visa sitt missnöje! Men han skötte sig bra. 
 
// M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: